lördag, maj 03, 2008

To show or not to show... (shoes)

det är frågan...

Och det som skall eller icke skall synas är fantasifamiljens skor.
Jag är just nu inne på att ett gäng skoskåp skall pryda stora delar av vår hall+hallgång. Vi kommer ju inte ha någon stor hall att skryta med men den är ju faktiskt en gång som skulle kunna inrymma några skåp version plattare.
Frågan är om resten av mina familjemedlemmar hajjar grejen och använder dem eller om det blir jag, jag och åter jag som får putta i dojjor i varierande storlek i dem?
Och ÄR det det minsta praktiskt med vita skoskåp eller har inredningsnörden slagit slint i huvudet på mig och endast inreder med ögat?
Men här kommer några jag kan tänka mig OM jag/vi kommer fram till att skoskåp är ett go-go och inte ett no-go:


Innvik från Ikea


Nyland från Ikea


Foto: Ikea

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det nedersta var ju supersnyggt. Tror skoskåp är jättebra MEN det lär säkert bli små kladdiga fingeravtryck på dem från barnen. Hade det bara varit vuxna hade nog vita inte gjort något men de här får du nog putsa ofta :-) men jag skulle köpt dem ändå, vi skulle behöva ha sådana vi med för Nickes skor dräller överallt.

Unknown sa...

Jaaa, man kanske ska måla dit barnens handavtryck med svart färg så ser deras riktiga handavtryck ut som en inredningsdetalj???
Haha!