lördag, maj 24, 2008

svart cadillac!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Den jättejättefin!
Jag sitter coh funderar på vad min ska få för färg, den är gräsligt grln just nu...

Unknown sa...

jag säger svart svart svart svart svart svart svart svart...

Anonym sa...

Som klippt och skuren!

Anonym sa...

Fast jag tänker att brun mer än jag. Dessutom har det blivit förvisad på obestämd framtid till balkongen

Unknown sa...

jag är så najsbrun man kan bli men i dessa fall handlar det inte om O S S utan om kökssoffans väsen och kökssoffor ÄR svarta i själen, jag lovar, voallah, jag lovar!

Svea sa...

Den är skitgrym svart! Jag såg på... hm, vad kan det ha varit för program... Undra om det inte var "Nytt läge"... I alla fall, de målade en liten bit av benen på alla möbler svarta, en decimeter upp kanske, för att få samhörighet i möblerna. Det var riktigt snyggt! Jag vet ju förstås inte vad ni har för möbler, eller ens om soffan står i matsalen, så hey!

Anonym sa...

Vilka linjer. Vilken form. Vilken soffa. Makalös. Längtar tills jag får placera min nätta bakdel i den :-D

Unknown sa...

min cadillac låter hälsa att hon längtar efter din nätta bakdel...