fredag, maj 16, 2008

flyttkartonger till taket och saker överallt...

Idag har gått i flyttpackandets tecken och det med besked!
Jag har inte vågat räkna alla flyttkartongerna än men jag kan informera om att svärfar har varit här med ännu en laddning.
Märkningen och sorteringen har gått bra ända fram tills nu, nu är det nytvättade kläder blandat med skärbrädor och perkulatorer. Näst på tur står nedmontering av bokhyllan i vilken datorn står, ni kanske kan gissa vad det innebär. Det innebär att det från och med nu fram tills datorn har funnit sin nya plats är dött på bloggfronten. Men lid icke kära läsare, jag har ju ett sånt svassigt mobilt bredband så inte dröjer det länge innan jag är tillbaka med full styrka och en härlig lägenhet med MÖBLER i.

Fridens liljor medmänniskor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan gullefjun, gå in på www.pottskapet.se och spana lite på fina möbler! tjejen som gör i ordning dem är skitduktig

/Linnea

det fanns nån butik i rönning som också sålde gamla grejer, och restaurerade också, ska se om jag kan komma på adressen...

Anonym sa...

Alltså, man kan inte beskylla Fantasiflickan för att vara snabb. Vad håller hon på med? Äter pinjekärnor med fötterna? Var är bilderna? Que esta los bildos?

Unknown sa...

nu din apa!