tisdag, april 29, 2008

Lösning för den lede?

Jag är så utled på saker, lösa, irriterande, liggande, uppstickande saker som envisas med att infinna sig var man än bosätter sig. Att tre mindre människor med hopplöst intresse för små saker ska husera ihop med mig och Andy inser jag har betydelse för dessa sakers existens men jag kan inte hur mycket jag än försöker beskylla de tre små valparna för alla pryttlar.
Vad vi har att jobba med är:
  • en utled mamma
  • en utled pappa
  • tre barn med förkärlek för små, obetydliga saker som de kan stoppa i väskor
  • en sjuhelvetes massa leksaker
  • en förträffligt stor samling annat smått och gott

Detta efterfrågas:

  • utomordentliga förvaringslösningar
  • för billigaste möjliga penning
  • gärna med en snygg prick över i:et (om ni hajjar)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hittat hit nu iaf.
Men som jag skrev på msn, jag jobbar 17 maj... :(

Unknown sa...

tusan också!
Du hade varit den perfekta barnvakten...
Tack för senast iaf!/J

Katten sa...

Tänk att Viktor hann före mig! Var finns planlösningen? Puss K

Unknown sa...

Viktor är en fena!

Eeeh, hur får jag planlösningen från pappersark till digitalform?

Anonym sa...

I encountered this post on http://98kvm.blogspot.
com/ and if I can I'd like to point out to you some worthwhile things or ideas. Perhaps you could write your next articles pointing to these ideas. I would like to read more details related to what you're
talking about.

my web-site: Canberra