söndag, januari 25, 2009

ordning i ett kaos

för den som undrar så kan jag meddela att det tar en hel dag, 14 timmar för att vara exakt för en genomsnittlig familj med fem människors vilja att r e n s a ett rum. Då snackar vi Rensa med stort R, alla kläder har rensats, ordnats, sorterats och fixats. Alla leksaker har rensats, ordnats, sorterats och fixats. Alla sängar (okej, de är bara två men ändå) har flyttats, skruvats, fixats och lyfts. Det har dammsugits i typ 117 minuter sammanlagt och det har burits flyttkartonger upp och ner. Resultatet?
Tjaaa, man ser ingen skillnad med blotta ögat tyvärr...Men jag ska göra något åt saken och fotografera...

2 kommentarer:

Anonym sa...

This thread is worthless without pics!

Unknown sa...

jag veeeet...men min tid är så knapp!

jag ska nog lägga ner den här tråden...