söndag, februari 01, 2009

vad ska pryda väggar?



Kan man rama in sånt här och hänga på väggen? Är det brukligt?

Jag är inte helt säker men ändå ganska övertygad om att såväl själva objektet som är fotograferat som fotografiet faktiskt är något jag är nöjd med. Undrar om de skulle göra sig bättre som svartvita, kanske med det röda bäret kvar i rött?

Jag saknar väggar fulla av tavlor, budskap, tankar och minnesanteckningar från livet men jag är så totalt ointresserad av andras tavlor. De betyder ingenting för mig därför kan jag inte ha dem, det måste vara en tavla från någon jag känner eller en tavla från mig själv.

7 kommentarer:

Jenny sa...

Klart du kan ha det, du kan ha vad som helst på väggarn i ditt hem för det är ju ditt :)

flickanochtanten sa...

vad söt du är som undrar. jag säger att du kan. du kommer bli sugen och glad varje dag när du ser dina fina tavlor. puss.

Johanna sa...

Cool idé! Jag är helt inne på att göra förstoringar/canvastavlor av foton, men jag har hela tiden tänkt att det skulle vara bilder av barnen. Men det kan ju faktiskt lika gärna vara andra motiv också...

Måste nog gå och försöka fota av min fantastiska orkidé som blommar nu. Och sen måste jag nog baka muffins *mums*

Unknown sa...

Jaaa, Jenny!
MEN (Tony Irving) blir det fint?

flickanochtanten! du var mig en söt en, vem är du? Jag kom itne in på din blogg...

Johanna min själs duva!
Jag vet att barnen är jusjälvskrivna men det blir för mycket på barnen i vårt hem snart. Jag måste ha lite andra motiv känner jag även om barnen också ska få vara med. Jag tänker att jag ska sätta upp ett jättehärligt foto på Lovisas och Amelias fötter nr de plaskar, lite annorlunda barnmotiv så att säga.

flickanochtanten sa...

mohahha. det är ju jag. bara lilla jag. Hon den lilla på ön. Nu kommer du nog in där på bloggen. Om du vill. Kram

Unknown sa...

åh, såklart lilla du på ön!

Jag kom in på bloggen nu, det var bara ett tillfälligt fel i systemet sist.

vad fint att "se dig"! Puss!

Unknown sa...

nejmen, här har jag glömt att följa upp...nu finns de ju på väggen.