måndag, april 28, 2008

tjuvstart...en förfrågan...


Tillträdesdagen är den 15:e maj men jag vågar mig på en tjuvstart med ursäkten att jag letar våningssäng. Och inte vilken våningssäng som helst utan en trippel för våra tre trollungar!
Jag har hittat en från en möbelaffär i Spånga men vår budget för våningssäng är betydligt mindre än de 7720 kr som den billigaste skulle kosta.
Någon som har sett en trippelvåningssäng i en secondhandbutik eller på Blocket eller någon som har en hemma kanske?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herre min skapare vilken underbar säng. Köp kvinna.

Love från El Kotto

Unknown sa...

men har el Kotto hittat hela vägen hit ääääntligen!

Jaa, visst ska jag det, jag tror att jag slår till imorgon...tyvärr är det upp till 6 veckors leverans tid på den jäkeln... hmpf!

Anonym sa...

Hmm, sängen tillverkas i Estland och kostar bara 6430.00 EEK ~ 4300 SEK med dagens kurs:

http://www.suwem.ee/tdetail.php?cat=300&de=101&kogus=0

Men man måste fixa den till Sverige också = dyrt :/. Dessutom såg jag att ni har fina sängar till barnen redan :).

Marion