fredag, augusti 15, 2008

hur fina är inte dessa?

vid min lilla lägenhet finns ett litet torg, på torg stod igår en liten man med sin lilla mamma, de sålde lite fina saker, de sålde bl a dessa små, små superfina burkar till en smått överlycklig fantasiflicka!


"Isn´t they looooovely, isn´t they wonderful..."
men jag kan inte bestämma mig för vad de ska ha för syfte här i det granlundska residenset, det ÄR kryddburkar men intjack för det men jag vill inte ha dem för det ändamålet, icke!
Hit me with förslag tack!

7 kommentarer:

Charlotta sa...

Dessa ska du packa i en låda och skicka till Jenny. Så det så.

Unknown sa...

ooooofta...man skulle kunna tro att fantasiflicka gör sådana helt osjälviska saker, men icke...inte just nu iaf.
vad annars eftersom de nu ska bo här...?

Jenny sa...

åååååååååååhhhhhhhhhhh

florin design sa...

Nä men oj, vilka fina!!!! DE adopteras gärna av mig för att fylla med färgglada knappar i syrummet :-)

Kul att du är in och skriver kommentar, har ju hittat hit först nu...

Unknown sa...

välkommen florin!
jag har märkt att jag är väldans dålig på att kommentera på vissa bloggar trots att jag frekvent besöker dem.
men jag ska bättra mig!

Anonym sa...

Såna där BEHÖVER ju jag. Har letat länge efter pyttesmå Kold-burkar.

Puss på sig sköna Fantasifröken.

Unknown sa...

puss på dig B!
jag har en babuschka i mitt hallskåp nu...den är bara i tre dockor men jag slog till iaf...