måndag, juli 14, 2008

Just nu:

  • Letar febrilt Ruska från Arabia, som en dåre faktiskt
    Om någon hittar serveringsfat, serveringsskålar, smörbytta, gräddsnipa, djupa tallrikar på loppis där jag inte är så hugg dem, skicka dem och kontonummer till mig så pröjsar jag hittelön för tusan.
  • Har kanske tavelplaner, en trevlig stor tavla över kökssoffan skulle väl vara något...
  • Inventerar, dokumenterar, inspekterar och dividerar.
  • Försöker få tid att sprinta till Inspiration för inhandling av fina ting till köket.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ruska - men tradera.com är ju fullt me Ruska! Shoppa, shoppa!

Unknown sa...

ich weiss, very mucho Ruska on tradera...
Meeeen, me not like folk på Tradera för tillfället...me like people that I känner som hittar saker on real loppisar...

Men det lär väl bli Tradera om inget händer inom det närmsta, jga har mejlat två grabbar på blocket om två olika serviser faktiskt.
Nu letar jag dessutom bakelittelefon alt dialog alt ericofonen, jag har dessutom hittat en fjärde telefonmodell som jag kan vara intresserad av...det är en rektangulär, vägghängd telefon som är lite lik dialogen...
Säg att du har ngåon av dessa i dina gömmor, säg det, säg det, säg det!

Anonym sa...

Åkej, då håller vi ögonåöron öppna!

Anonym sa...

Här är en annan länk
http://www.shoppaloss.se/arabia+ruska

Har du testat att åka ut och kika på Snebro (mot Taxinge), de har öppet lördag och söndagar mellan 11-16 ... finns hur mycket bodar som helst... de kan ju ha

Unknown sa...

Tack för tips Anna!
Jag har ju inget körkort och en chaufför som jobbar typ jämt men så fort vi får tid ska vi dra oss dit!

Hoppas allt är bra med er!

Anonym sa...

Varför inte en guldfärgad telefon av modell dialog? http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=546334140&Catg=27446&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=0&PageNum=1

Om du köper en kobra så kan du köpa reservdelar här: http://www.e-presentkort.com

Mvh
Annika