lördag, oktober 11, 2008

jag har bytt kläder på frankie dearest

det finns några saker som gör mig till fantasiflicka, bl.a. mina excentriska färgkombinationer i såväl klädval som inredning. En annan sak som gör mig fantasiflickig är att jag namnger saker, en tanke är att göra dem mer personliga, en annan tanke är min individualistiska syn på livet.

May I present to you... Frankie Dearest!
Frankie är kvällen till ära klädd i en vintagegardin köpt via Tradera med en fantasiflickvirkad ullfilt draperad över ena axeln. De båda plaggen går ton i ton i två gröna nyanser och naturvitt.

6 kommentarer:

Charlotta sa...

Nice!

Unknown sa...

spank you!

Charlotta sa...

Den där filten påminner rysligt mycket om min Tisse-kudde. Och det är en komplimang för din filt!!!

Anonym sa...

Vad du var duktig på att virka då! Det skulle jag vilja kunna!

Unknown sa...

det är så lätt så lätt...
jag kunde inte men vips kunde jag...:-)
åh åh åh, helcrazy idé! ska du inte styra upp en syjunta hemma hos dig???

Anonym sa...

Hehe du är skön.